Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tahitótfalun nyert a Gödöllő kettő 2013-03-10 20:40:41 Három pontot ért Szekeres fejesgólja a megyei harmadosztályú focibajnokság tavaszi nyitófordulójában
Szélről mértek csapásokat a bunkerfocira 2013-03-09 17:17:18 Bő 70 percet kellett várni, hogy az elszántan játszó gödöllői tizenegy gólra váltsa nyomasztó fölényét a Hévízgyörk ellen
Pikáns meccsel indul a kiesést elkerülő menet 2013-02-28 13:25:50 A listavezető Veresegyház otthonában, új edzőjük korábbi csapata ellen kezdenek a tavaszi szezonban a Gödöllői SK focistái
Drámai végjáték a regionális rangadón 2012-11-04 16:21:07 Legéndi György csapata felülmúlta a volt gödöllői tréner, Lovrencsics László mostani társulatát